هجدهمين كنوانسيون جهاني راهنمايان در گرجستان: ثبت نام در موعد اول

پس از برگزاري چشمگير هفدهمين كنوانسيون جهاني راهنمايان گردشگري در ايران، نوبت به گرجستان رسيده است. هر دو سال يكبار، راهنماياني از سرتاسر دنيا براي تجديد ديدار، مراودات كاري، مباحث صنفي، انتخاب هيئت مديره جديد و بازديد از يك مقصد ديگر در قالب كنوانسيون جهاني راهنمايان طي چند روز دورهم جمع مي­شوند.

راهنمايان گردشگري محترم خواهشمند است در صورت تمايل براي شركت در هجدهمين كنوانسيون جهاني راهنمايان در گرجستان (21 الي 27 ژانويه 2019) ضمن دريافت معرفي­نامه­اي از انجمن استاني خويش نسبت به ثبت نام در موعد اول اقدام فرمائيد. لازم به ذكر است كه معمولاً ثبت نام در موعد اول با قيمت كمتري انجام مي­گيرد. به علاوه، شايد در موعد دوم ظرفيت خالي موجود نباشد. موعد اول ثبت نام بين تاريخ 21 فوريه الي 21 ژوئن اعلام شده است. شما بايد با رجوع به وب سايت https://wftga2019.com/member-registration و انتخاب نوع حضور در كنوانسيون ثبت نام فرماييد. پنج نوع حضور در سامانه معين شده كه اصولاً يك نوعِ آن شامل حال شما به عنوان عضوي از كانون راهنمايان گردشگري مي­شود: Member

براي اطلاع شما انواع ثبت نام يا حضور بدين شرح هستند:

EXBO : اعضاي هيئت مديره فدراسيون جهاني راهنمايان گردشگري (كه پنج نفر هستند)

Delegates: اعضاي هيئت مديره­ كانون­هاي راهنمايان گردشگري از سراسر دنيا كه عضو فدراسيون هستند. اين اعضا به عنوان نمايندگان كشورشان در مجمع عمومي و جلسات شركت مي­كنند.

Members: كليه راهنمايان گردشگري در ايران كه عضو كانون انجمن­هاي صنفي كارگري راهنمايان گردشگري سراسر كشور هستند.

Non-Members: هر يك از راهنماياني كه عضو كانون نيستند و يا فعالين و مسئولين حوزه گردشگري

Accompanying persons:  هر فردي كه به همراه يكي از چهار دسته مذكور در كنوانسيون شركت خواهد كرد.

با انتخاب نوع حضور(يكي از پنج دسته)، نوع اتاق و هتل و اقامت در روزهای بیشتر، هزينه سفر شما مشخص شده و بايد آن را پرداخت نماييد. اطلاعات كامل در وب سايت درج شده است.