تودیع و معارفه دبیران سابق و جدید کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

مراسم تودیع مهسا مطهر دبیر سابق و معارفه نرجس فقیه مسول کمیته ی صنفی کانون و عضو هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم که با حفظ سمت به عنوان دبیر جدید کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور انتخاب شده ، روز دوشنبه 22 دی ماه 99 با حضور اعضای هیئت مدیره کانون، محمد یزدانی رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران و حسین موسوی اصل رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم در محل دفتر کانون برگزار شد.

در این مراسم محسن حاجی سعید رئیس هیئت مدیره کانون در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های بی وقفه بیش از یک دهه مهسا مطهر در دوره مسئولیت سنگین در کانون و انجمن راهنمایان گردشگری تهران اظهار داشت: در طی این مدت فعالیت های زیادی در خصوص ساماندهی و تسهیل در امور کانون و انجمن راهنمایان تهران انجام شده است که شایسته تقدیر است.

آرش نورآقایی نایب رئیس کانون به پاس زحمات مهسا مطهر، کتاب جدید با عنوان « من اهل کاشانم» را به وی اهدا نمود.

در خاتمه این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از سوی محسن حاجی سعید از خدمات مهسا مطهر تقدیر و حکم مسؤلیت نرجس فقیه به وی ابلاغ شد.

شایان گفتن است که برگزاری مراسمی درخور تودیع و معارفه دبیران سابق و جدید مورد نظر هیئت مدیره کانون بوده است اما به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی به واسطه شیوع ویروس کرونا، از برگزاری آن به صورت گسترده با تعداد نفرات بیشتر پرهیز شده است که امیدواریم در پسا کرونا و در اولین فرصت به این مهم اهتمام کنیم.

پ.ن: در مدت برگزاری مراسم سعی بر رعایت پروتکل بهداشتی شده است، اما از آنجایکه عکس ها مستندات و یادگاری می باشند دقایقی هنگام عکس گرفتن ماسک‌ها برداشته شده اند.

کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

iftga.com

تلگرام کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

http://t.me/iftga

اینستاگرام کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

https://instagram.com/iftga?igshid=lpbyakb428k3b