روسای محترم انجمن‌ها و اعضای محترم کانون انجمن‌های صنفی سراسر کشور

با سلام و احترام،

احتراما به اطلاع می‌رساند کانون انجمن‌های صنفی سراسر کشور در راستای اهداف خود برای اعضای کانون که همان خدمات درمانی، رفاهی، اقامتی و تفریحی و…میباشد اقدام به راه‌اندازی بخش کمیته رفاهی در وبسایت کانون نموده است. در پی بستن تفاهم‌نامه با چندین سایت، اپلیکیشن، مرکز فرهنگی، تفریحی و … اعضای کانون می‌توانند از این پس از خدمات این مراکز با تخفیف برای اعضای کانون بهره‌مند گردند که در ادامه دستورالعمل استفاده از خدمات هر یک از این مراکز اعلام میگردد، لذا تمامی اعضای کانون راهنمایان می‌توانند با مراجعه به سایت کانون، بخش کمیته رفاهی (www.iftga.com/welfare)، از این خدمات بهره‌مند گردند.

“”دستورالعمل استفاده از کمیته رفاهی کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور“”

نکته ۱: تمامی خدمات رفاهی و تخفیفات تنها برای اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارگری راهنمایان گردشگری سراسر کشور امکان‌پذیر است، لذا تمامی افرادی که تمایل به استفاده از این خدمات را دارند می بایست به عضویت در انجمن استان خود درآیند تا بتوانند از این خدمات بهره‌مند گردند.

نکته ۲: هر کدام از مراکز مورد تفاهم‌نامه شرایط مخصوص به خود را برای استفاده از خدماتشان دارند که با مطالعه دستورالعمل استفاده از هر کدام از مراکز در قسمت کمیته رفاهی کانون به راحتی میتوان از این خدمات و تخفیفات بهره‌مند گردید.

                                                                                                                                                                                                                          سوسن جهرمی–مسئول کمیته رفاهی

کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

www.iftga.com

اینستاگرام کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

iftga

تلگرام کانون راهنمایان گردشگری سراسر کشور

T.me/iftga